Cart 0
Στόχοι του προγράμματος PRIME:
- βελτίωση της εκπαίδευσης σε θέματα σταδιοδρομίας στην πρώτη βαθμίδα του
σχολικού συστήματος με στόχο την πρόληψη της πρόωρης εγκατάλειψης του
σχολείου και της σχολικής διαρροής - εντοπισμός και ανάπτυξη προσεγγίσεων και μεθόδων διδασκαλίας για την
υποστήριξη της ανάπτυξης δεξιοτήτων διαχείρισης σταδιοδρομίας στα δημοτικά
σχολεία. - εντοπισμός και ανάπτυξη μεθόδων κατάρτισης για εκπαιδευτικούς, σχολικούς
συμβούλους και εκπροσώπους της αγοράς εργασίας σε ευρωπαϊκό επίπεδο. - παροχή «φιλικών προς τον χρήστη» εργαλεία και εκπαιδευτικό υλικό για
δασκάλους, εκπαιδευτικούς και σχολικούς συμβούλους σε 5 γλώσσες - ανάπτυξη εργαλείων και υλικών για να βοηθήσουν τα παιδιά να κατανοήσουν το
κοινωνικοοικονομικό πλαίσιο, να εξερευνήσουν τον χώρο των επαγγελμάτων και τη
μεταβαλλόμενη αγορά εργασίας. - ενσωμάτωση δραστηριοτήτων, εργαλείων και εκπαιδευτικών υλικών σταδιοδρομίας
στο σχολικό σύστημα. - δημιουργία και ανάπτυξη κοινοτήτων εκπαίδευσης χωρίς αποκλεισμούς, όπου τα
σχολεία και οι τοπικοί οργανισμοί συνεργάζονται για να κάνουν το εκπαιδευτικό ταξίδι
των μαθητών ουσιαστικό.
Το έργο θα αναπτύξει:
- Ένα εγχειρίδιο για τον καθορισμό ενός κοινού μεθοδολογικού πλαισίου για τη
βελτίωση της επαγγελματικής εκπαίδευσης στο σχολείο - Εκπαιδευτικές Ενότητες Σταδιοδρομίας & Χαρτογράφηση Προγράμματος
Σπουδών, που αποτελείται από 18 ενότητες για να βοηθήσει τους δασκάλους και
τους συμβούλους να υλοποιήσουν δραστηριότητες σταδιοδρομίας. - Εκπαιδευτικά Παιχνίδια Σταδιοδρομίας για δημοτικά Σχολεία
- Ένα πρόγραμμα κατάρτισης για δασκάλους και εκπαιδευτικούς για την ενίσχυση ή
τη συστηματοποίηση της επαγγελματικής εκπαίδευσης
Εταίροι του προγράμματος:
Ιταλία – Assindustria Consulting srl
Ιταλία- CENTRO STUDI PLURIVERSUM SRL
Ελλάδα- Ison Psychometrica
Ελλάδα- Arsakeio Gymnasium Patras
Ρουμανία- Centrul Judetean de Resurse si Asistenta Educationala Vrancea
Ρουμανία- Scoala Gimnaziala Pufesti
Ισπανία- DEP INSTITUT SL
Ισπανία – Virolai E.M.S.A
Ισπανία – UNIVERSIDAD DE VALLADOLID
Ήταν οι πληροφορίες αυτές χρήσιμες;
ΝαιΌχι