Η σελίδα αυτή δεν είναι διαθέσιμη μέσω του Internet Explorer 6.

H έκδοση 6.0 του Internet Explorer, που χρησιμοποιείτε, είναι ένα πρόγραμμα με πολλά προβλήματα και κενά ασφαλείας και δεν υποστηρίζεται πλεόν απο τα σύγχρονα websites.

Σας συνιστούμε να αναβαθμίσετε την έκδοση του Internet Explorer σε 8.0 ή να χρησιμοποιήσετε κάποιον άλλο εναλλακτικό browser:

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΜΕΤΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ & ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ
Approachable, Affordable, Accredited Personnel Certification

Τουρισμός και "ηλεκτρονικό επιχειρείν"

 Με προσωπική πιστοποίηση εκπαιδευομένων από:

Εισαγωγή
Στο σεμινάριο αυτό, θα αναλυθούν θέματα που θα αφορούν στην ανάπτυξη και εφαρμογή ενός περιβάλλοντος «ηλεκτρονικού επιχειρείν» που θα εξυπηρετεί τις ανάγκες της τουριστικής βιομηχανίας.

Που απευθύνεται;
Σε στελέχη, εργαζομένους και γενικά άτομα που ασχολούνται με το χώρο του τουρισμού, πρόκειται να ασχοληθούν ή επιθυμούν να αποκτήσουν χρήσιμες γνώσεις που αφορούν τον τουρισμό μέσω του διαδικτύου.

Πιστοποίηση
Με το πέρας του σεμιναρίου και την επιτυχή συμμετοχή τους στις εξετάσεις οι καταρτιζόμενοι λαμβάνουν Πιστοποιητικό από την TÜV Rheinland Hellas. Σε περίπτωση αποτυχίας ή μη συμμετοχής στην εξέταση δίδεται βεβαίωση συμμετοχής στο σεμινάριο.

Θεματολογία
1.  Λόγοι υιοθέτησης του ηλεκτρονικού επιχειρείν στην τουριστική βιομηχανία και εφαρμογή επιχειρηματικών μοντέλων ηλεκτρονικού εμπορίου στον τουρισμό. Εξετάζονται οι λόγοι, οι κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας και οι ανασταλτικοί παράγοντες στη χρήση του ηλεκτρονικού εμπορίου, η εφαρμογή των επιχειρηματικών μοντέλων στον ηλεκτρονικό τουρισμό(B2B Business to Busines, B2C Business to Customer).

2.  Χρήση σύγχρονων μεθόδων e-marketing για την προώθηση και υποστήριξη του τουριστικού προϊόντος.Οι μηχανές αναζήτησης (search engines), Ιστοσελίδες και  ιστολόγια, Πύλες, «portals», Viewdata και Teletext, Το Διαδίκτυο και οι επιχειρήσεις Διεθνών Συστημάτων Κρατήσεων, Εικονική πραγματικότητα (Virtual reality),  Έξυπνες κάρτες (Smart cards) και ηλεκτρονικό εισιτήριο, Online shops(e-shops) και ηλεκτρονική πώληση αεροπορικών εισιτηρίων, Πολυμέσα (Multimedia) και περίπτερα πολυμέσων (Multimedia kiosks), Διαλογικές πρωτοβουλίες μέσων (Interactive media initiatives) και Διαλογική τηλεόραση (Interactive TV), Ασύρματα τηλέφωνα εφαρμογής πρωτοκόλλου (WAP), Η Ηλεκτρονική Διαχείριση Σχέσεων Πελατείας (e-CRM).

3.  Social networking και τεχνολογίες Web 2.0 στον τουρισμό Εικονικές Κοινότητες, Η χρήση μεθόδων ΤΠΕ για την προσβασιμότητα τουριστικών ιστοτόπων από ομάδες ΑμΕΑ και ηλικιωμένων, Ηλεκτρονικό σύστημα πληρωμών,  Η  δομή του συστήματος πληρωμών του ηλεκτρονικού εμπορίου, Υποδομή και ασφάλεια στον ηλεκτρονικό τουρισμό.

4.  Διοίκηση και διαχείριση του τουριστικού προορισμού (Destination Management Organization-DMO).Ορισμός της διοίκησης του τουριστικού προορισμού (Destination Management Organization- DMO),Ο ρόλος των τουριστικών πρακτόρων, των δημόσιων φορέων διοίκησης του τουριστικού προορισμού  και των ίδιων των τουριστών, στην επιλογή  του τουριστικού προορισμού.

Πόσο διαρκεί;
12 ώρες

Ειδικές τιμές για φοιτητές, ανέργους, ομάδες προσώπων και πρώιμες εγγραφές!

Επικοινωνία
Άννα Καβύρη,  Ελένη Λούπα
Τηλ.: 211 21 52 585, 211 01 23 950
Email :This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 

0
0
0
s2sdefault